Persbericht: ITZU breidt dienstverlening uit in Nederland via integratie van CPM Nederland en Juyst Samen

Hasselt, 19 maart 2024 - ITZU Group deelt mee dat vanaf 12 maart de Nederlandse HR-bedrijven CPM Nederland en Juyst Samen onder het ITZU merk zullen vallen. Deze stap vergroot niet alleen ITZU's dienstenaanbod in Nederland, maar versterkt ook hun positie als toonaangevend HR-speler. Bovendien bekrachtigt het de rol van ITZU als integrale talent partner, en is het een significante zet voor hun groei en professionalisering in Nederland.

Een nieuw hoofdstuk in hr-dienstverlening
Na een succesvol jaar in Nederland met de ITZU Talent Recruitment divisie in Sittard, kondigt ITZU Group een nieuwe belangrijke ontwikkeling aan: vanaf 12 maart 2024 integreren we de hr-bedrijven CPM Nederland en Juyst Samen onder de ITZU-vlag. Deze stap versterkt niet alleen onze positie als talent partner in Nederland, gericht op integrale HR-oplossingen, maar optimaliseert en breidt ook onze dienstverlening verder uit. Dankzij de integratie van CPM Nederland en Juyst Samen kunnen we een nog breder scala aan HR-diensten aanbieden om te voldoen aan de groeiende vraag naar een veelzijdige en strategische HR-partner.

Visie voor de toekomst
Sinds 2022 maakt CPM Nederland deel uit van ITZU, met een focus op diensten als assessments, talentontwikkeling en coaching, waarbij co-creatie en innovatie centraal staan. Juyst Samen brengt vernieuwing in hr door een slimme mix van expertise, data en technologie, met als doel de ervaringen van medewerkers te verbeteren. Vanaf 12 maart vallen beide bedrijven nu volledig onder de ITZU-vlag, waardoor ITZU's aanwezigheid in Nederland wordt vergroot en er meer synergiën en mogelijkheden binnen de ITZU Group ontstaan. Marion Neefe geeft als algemeen directeur van CPM Nederland de fakkel over aan haar opvolger Mark Bookelaar en ook Andrea Poolman, een vertrouwd gezicht van CPM Nederland stapt in de directie als Managing Consultant. Guido Roijen, managing partner van  Juyst Samen, speelt als spilfiguur een belangrijke rol bij ITZU Nederland om de Juyst Samen activiteiten voort te zetten onder het ITZU-merk.

Mark Bookelaar,  Andrea Poolman en Guido Roijen zijn allen erg enthousiast over de integratie met ITZU. Mark en Andrea zien de fusie als een kans voor innovatie en groei, terwijl Guido Roijen uitkijkt naar het verenigen van krachten, het uitbreiden van diensten en het introduceren van vernieuwende oplossingen om zo een nieuwe standaard in de sector te zetten.

“Deze nieuwe mijlpaal in Nederland weerspiegelt ITZU's betrokkenheid bij de groei en innovatie in de HR-sector en benadrukt onze toewijding bij onze klanten en partners. Met deze nieuwe ontwikkeling kijken we uit naar het verder bouwen aan gezamenlijke successen van ITZU in Nederland”, aldus de 3 nieuwe sleutelfiguren van ITZU Talent Solutions in Nederland.

“Deze integraties onderstrepen onze ambitie om met ITZU Group uit te groeien tot een internationale talent partner. Ze benadrukken ook onze focus op innovatie en diversificatie in de HR-sector”, aldus Louis Kemps, CEO van ITZU Group. “We zijn vastberaden om in Nederland uit te groeien tot een vaste waarde in de hr-sector en onze ambities te realiseren. Met deze nieuwe stap zijn we enthousiast over de toekomstige successen en groei in Nederland onder het ITZU merk," besluit Louis Kemps.

Ontvang je graag de ITZU-nieuwsbrief?