Hura neemt een nieuwe start onder ITZU Group

Hura is al meer dan zeventien jaar een toonaangevende speler in de Kempen op vlak van outplacement, loopbaanbegeleiding en talentmanagement. Vanaf dit jaar breiden ze hun activiteiten ook uit naar Vlaanderen, Brussel en Wallonië en dat doen ze onder de vlag van ITZU Group. Hura zal daarbij focussen op loopbaancoaching en outplacement, hun talentmanagement-tak krijgt onderdak bij de divisie Talent Solutions van ITZU. “Met gebundelde krachten en een herindeling van onze expertises zetten we nog meer stappen naar kwaliteitsvolle, duurzame resultaten voor bedrijven, werknemers én werkzoekenden”, klinkt het bij Annelies Vandecruys van ITZU en Yves Vandenborre van Hura.

Versterkt hr-aanbod, dezelfde gezichten
“Voor klanten verandert er niets”, benadrukt Yves Vandenborre. “Ze zullen dezelfde, vertrouwde gezichten terugzien en verder geholpen worden met de betrokken en pragmatische maataanpak die ze van ons gewoon zijn. Alleen richten we ons met Hura nu volledig op onze rol als ontzorgende gids op de arbeidsmarkt voor werkzoekenden, werknemers én werkgevers. Naast outplacement en loopbaancoaching richten we ons ook op intensieve begeleiding van werkzoekenden via de VDAB-bemiddelingsvoucher.”
Hura’s expertise op vlak van talentmanagement zal voortaan verder gaan onder de ITZU-vlag, meer bepaald onder het expertisedomein Talent Solutions. “De vestiging in Beerse is een mooie aanvulling op onze ITZU kantoren in Hasselt, Zaventem, Kontich en Melle”, vertelt Annelies Vandecruys. “Op die manier versterken we ook het aanbod van de divisie Talent Solutions binnen ITZU met veel waardevolle kennis en knowhow en maken we van ons expertisedomein een nog sterkere gevestigde waarde in het hr-landschap. Omdat we tot een en dezelfde groep behoren, is er bovendien een vlotte synergie en kruisbestuiving mogelijk en bieden we een geïntegreerd antwoord op alle interne loopbaan- en talentgerichte vragen.”

Klaar voor de toekomst
Die veranderingen vroegen om een nieuwe look voor Hura. De volledige huisstijl werd in een ander jasje gestoken. Het logo onderging een metamorfose, maar ook de website werd zowel visueel als inhoudelijk afgestemd op het aangepaste aanbod.
“Hura is een dynamisch bedrijf waar een dertigtal coaches en freelancers elke dag met veel toewijding in de weer zijn, voor én samen met bedrijven en individuen. Die warmte en professionaliteit moesten ook in onze huisstijl terugkomen. Met die nieuwe uitstraling zijn we helemaal klaar om onze jarenlange expertise en vernieuwde werking te introduceren bij bedrijven en individuen in heel Vlaanderen, Brussel en Wallonië”, besluit Yves Vandenborre.

Meer informatie:
Kristien Moelans, marketing director ITZU Group
Kristien.moelans@itzu.eu/ +32 495 59 52 26

Annelies Vandecruys, managing consultant ITZU
Annelies.vandecruys@itzu.eu/ +32 479 34 00 72

Yves Vandenborre, manager outplacement & career services Hura
Yves.vandenborre@hura.be/ +32 492 91 94 50

www.hura.be
www.itzu.eu

Ontvang je graag de ITZU-nieuwsbrief?