Persbericht: Sige Mariën wordt Group Business Development Manager bij ITZU

Hasselt, 30 augustus 2018. – Vanaf 1 september wordt Sige Mariën Group Business Development Manager bij ITZU. Hij gaat het aanbod van de ITZU groep verder uitbouwen, zowel in België als internationaal. De voorbije 22 jaar was hij aan de slag bij SD Worx in allerlei management opdrachten.

Sige Mariën (46) studeerde Toegepaste Economische Wetenschappen aan de Universiteit Antwerpen en volgde nadien een Executive MBA aan de Antwerp Management School. Sinds 1996 was hij aan de slag bij HR-dienstenleverancier SD Worx, waar hij een ruime ervaring opbouwde in diverse managementfuncties. Zo was hij de afgelopen vijftien jaar achtereenvolgens Business Unit Manager KMO, Business Unit Manager Social Profit, Director Multi Country Services, Directeur SD Worx Frankrijk. Sinds april 2015 was hij directeur Consulting en lid van excom van SD Worx. Sinds begin dit jaar combineerde hij de rol van directeur Consulting met die van Directeur Large Enterprises.

Sige Mariën: “Ik kijk ernaar uit om de verdere groei van ITZU mee vorm te geven. Ik heb ongelooflijk veel zin om mijn ervaring en competenties in te zetten voor dit mooie succesverhaal dat Louis Kemps, Koen Janssen en Luc Lormans samen met hun teams aan het uitbouwen zijn. Wat me zeer aanspreekt is dat de klant echt centraal staat voor de ITZU medewerkers.”

Meebouwen aan het nationale en internationale groeiverhaal

ITZU timmert verder aan haar groeiverhaal binnen België en sinds kort ook internationaal. “Daar zet ik graag mijn schouders mee onder”, gaat Sige Mariën verder. “Zo kunnen we als brede dienstenleverancier onze klanten duurzaam en toekomstgericht bijstaan in de realisatie van hun doelstellingen.”

Ook de directie van ITZU is erg tevreden met de komst van Sige. “Met Sige haalt ITZU een topper aan boord die onze mensgerichte en waarderende aanpak 100% onderschrijft. Ik kijk uit naar de samenwerking.  Sige gaat ons zeker kunnen helpen in onze internationalisering en het verder uitbouwen van ons dienstenpallet. ”, aldus Louis Kemps.