PERSBERICHT: NIEUW KANTOOR VOOR ITZU IN HARTJE GENT

De HR- en facilitaire dienstengroep ITZU zet een belangrijke nieuwe stap in de verdere uitbouw van haar activiteiten in Oost-Vlaanderen. Met de opening van een nieuwe ITZU hub in hartje Gent bevestigt ITZU haar groeiambities voor deze regio en stelt zo meteen ook 2 nieuwe mensen te werk.

It’s you we care about

ITZU [it’s you] is een sterke en wendbare dienstengroep voor HR & facilitaire diensten. De mensen en organisaties die met ITZU samenwerken worden zo over de ganse lijn geholpen door één vaste partner. “De missie van ITZU is heel duidelijk: we focussen op de sterktes van mensen waardoor we een uitstekende dienstverlening bieden en individuen en organisaties verder laten groeien”, steekt Kadidja De Witte van wal. Sinds midden vorig jaar is Kadidja District Manager van het uitzendkantoor Itzu Jobs voor de provincie Oost-Vlaanderen.

“Een fantastische uitdaging bij een groeiend en zeer ambitieuze organisatie waar mensen en talenten centraal staan”, gaat Kadidja verder. “Ik ben zeer dankbaar dat ik mijn jarenlange ervaring in de uitzendsector kan inzetten voor het mooie verhaal bij Itzu Jobs”.

“Oorspronkelijk was ons kantoor gevestigd in Meet District in de Ghelamco Arena. Maar sinds december hebben we onze intrek genomen in de nieuwe ITZU hub in de Blaisantvest, dit om nog makkelijker bereikbaar te zijn voor onze uitzendkrachten. Op dit moment bestaat ons Itzu Jobs team in Gent uit een drietal ervaren en enthousiaste consulenten – onze vlinders. Bedoeling is dat we in 2021 ons team verder uitbouwen met nieuwe talenten. Hierbij zullen we vooral focussen op de niche Office”.

Uitzendkantoor en dienstenchequekantoor onder één dak

Niet alleen op het vlak van je carrière staat ITZU voor je klaar. Dankzij het dienstenchequekantoor Itzu Home kunnen klanten genieten van meer #KwaliTijd in hun leven.

“Het nieuwe kantoor in de Blaisantvest wordt de algemene uitvalbasis voor ITZU in Oost-Vlaanderen“, vult Toby Wauters, COO van Itzu Jobs verder aan. “Je kan bij Itzu Jobs terecht voor een nieuwe job, en ons dienstenchequekantoor Itzu Home zorgt meteen voor meer #KwaliTijd in je leven via een huishoudhulp”.

“Op dit moment hebben we met ITZU kantoren in Zele en Beveren-Waas. Op termijn is het de bedoeling om te beschikken over een kantoren netwerk in de volledige provincie”, besluit Toby Wauters.

Over ITZU

De ITZU holding bestaat uit een cluster van partners in people business. We creëren het #butterflyeffect bij onze klanten door ons zowel toe te spitsen op human resources als op facilitaire diensten. De mensen en organisaties die met ons samenwerken worden zo over de hele lijn geholpen door één vaste partner.
Voor Human resources: Itzu Select (werving & selectie), Itzu Jobs (uitzendkantoor), Itzu Career (assessment & development centers, outplacement en loopbaanbegeleiding), Itzu Polska (rekrutering in Polen) en Itzu Training (bedrijfsopleidingen op maat).
Voor facilitaire diensten: Itzu Home (dienstenchequebedrijf), Itzu Cleaning en Itzu Facility (schoonmaak- en facilitaire diensten).

De drie aandeelhouders van ITZU zijn Koen Janssen, Luc Lormans en Louis Kemps. Het hoofdkantoor van ITZU is gevestigd in Hasselt, maar de holding heeft meer dan 100 vestigingen over heel België. ITZU stelt zo’n 1.900 medewerkers tewerk en realiseerde in 2019 een omzet van 86 mio euro.