Persbericht: ITZU Student Week

Persbericht: Itzu Student Week

ITZU, de gekende rekruteringspartner met vestigingen in alle grote studentensteden organiseert eind april de ITZU Student Week. Een event waar studenten niet alleen een feestje kunnen bouwen maar tegelijkertijd ook kunnen solliciteren voor één van de vele studentenjobs in de verschillende sectoren die ITZU aanbiedt.

De zomer staat voor de deur, en traditioneel gaat dat seizoen ook gepaard met de vele studentenjobs die ingevuld moeten worden. Waar vroeger vooral de studenten op zoek moesten gaan naar een studentenjob, zijn het nu echter de bedrijven die studenten proberen te overtuigen om te kiezen voor hun vacatures. Studenten zijn dan ook zeer gegeerd wild op de arbeidsmarkt.

Uitzend- en wervings & selectiekantoor ITZU staat al langer gekend voor hun creatieve rekruteringsaanpak. Ook nu pakt ITZU opnieuw uit met een originele rekruteringscampagne, ditmaal specifiek naar jongeren toe.

“Vorig jaar tijdens de Corona periode organiseerden we een online jobfestival waarbij iedereen op een leuk virtueel jobfestival vrijblijvend kon solliciteren”, steekt marketing director Kristien Moelans van wal. “Gelukkig mogen we dit jaar weer meer, en daarom trekken we bij ITZU opnieuw volop de kaart om kandidaten, en dus ook jongeren, op fysieke events te ontmoeten.“

ITZU Student Week: 28 & 29 april

“Op donderdag 28 en vrijdag 29 april organiseren we daarom dus onze ITZU Student Week in de grootste Vlaamse studentensteden: Leuven, Antwerpen, Gent en Hasselt”, gaat Toby Wauters, COO van ITZU Jobs en ITZU Select verder.  “Ook onze Waalse collega’s in Louvain-la-Neuve en Namen doen mee aan onze ITZU Student Week. Op die manier gaan we in gans België de nodige buzz creëren naar studenten toe”.

“Tijdens deze ITZU Student Week zullen we in onze ITZU kantoren een ‘cool en vet’ jobfeestje geven waar jongeren vrijblijvend kunnen kennismaken met onze consulenten en onze vacatures. Natuurlijk onder het genot van de nodige decibels via onze DJ Sets en de nodige hapjes en drankjes. We zijn ook ooit jong geweest en weten nog wel wat jongeren graag lusten”, knipoogt Toby Wauters.

“Momenteel hebben we bij ITZU honderden vacatures voor studentenjobs openstaan voor onze klanten, dit in gans België”, aldus Toby Wauters. “We hopen dan ook dat we met onze ITZU Student week deze vacatures goed kunnen invullen, en ook zowel bij jongeren als bedrijven nog meer top of mind worden als dé rekruteringspartner”, besluit Toby Wauters.

Heb je nog verder vragen?

Aarzel dan niet om ons te contacteren.