Persbericht: Grootste ‘Happiness’ conferentie komt naar België

Brasschaat, 16 juli 2018 - Voor het grootste Happiness event van België moet je op 9 oktober in het Kasteel van Brasschaat zijn. Semco Style Institute BeLux, 4D Lean, Marbles, Alfa Lead en ITZU slaan die dag de handen in elkaar om te informeren en inspireren rond het thema ‘Make Work Awesome’. Bedrijven als SD Worx, ING, Voka – Kamer van Koophandel Limburg en ILean hebben zich aangesloten als partner van Happiness@Work.

Gelukkigere werknemers? Meer winst!

Tijdens de conferentie ‘Happiness@Work’ delen zeven gerenommeerde sprekers uit België en Nederland hun ervaringen en inzichten rond zelfsturing, 4D lean en de effecten van gelukkige werknemers op bedrijfsresultaten. Enkele sprekers zijn Ann Baeke, Arko van Brakel, Louis Kemps en Leo Bormans. Het volledige programma vind je op www.happiness-at-work.be.

“Het belang en effect van gelukkige werknemers wordt nog te vaak onderschat” zegt Jim Lippens, oprichter van 4D lean. “Gelukkige medewerkers gaan voor de extra mile die je nodig hebt als organisatie of bedrijf om het verschil te maken in de markt, zij beslissen over winst of verlies” gaat Louis Kemps, CEO van ITZU / Ucare groep verder.

Volgens de studie van Gallup Worldwide is slechts 13% van de werknemers betrokken in zijn of haar job. Nochtans zijn de voordelen van gelukkige werknemers eindeloos. Stijgende prestaties, verminderde productdefecten en een stijging van productiviteit en winstgevendheid met meer dan 20% zijn slechts enkele voorbeelden.

De pioniers van Nederland en België

De vijf partners van ‘Happiness@Work’ zijn vooruitstrevend in hun HR beleid en interne werking. Allen op hun eigen creatieve manier. Hun missie is om bedrijfsleiders, werknemers en geïnteresseerden inzicht te geven in de positieve gevolgen van geluk op de werkvloer. Met deze conferentie hopen ze de eerste stap te zetten naar meer bewustwording en aandacht voor een betere work-life balance en geluk (op de werkvloer maar ook in het
privéleven).

Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven via ​www.happiness-at-work.be​.

Perscontact: Mail naar info@happiness-at-work voor vragen aan de organisatie.