Persbericht: Confederatie Bouw Limburg verwelkomt 10de structurele partner ITZU

Welkom ITZU! Confederatie Bouw Limburg verwelkomt 10de structurele partner.

Confederatie Bouw Limburg verwelkomt ITZU (fonetische schrijfwijze voor 'It’s you', we care about!) als nieuwe structurele partner. Partner Louis Kemps ondertekende samen met directeur Confederatie Bouw Limburg Chris Slaets de partnerovereenkomst.

“We zijn ervan overtuigd dat dit structureel partnership een toegevoegde waarde is voor beide partijen” stelt Louis Kemps  CEO van ITZU. “In dit partnership wil ITZU  ontzorgend werken voor bouwbedrijven en zijn medewerkers op het vlak van instroom van nieuwe medewerkers via het uitzendbedrijf Itzu Jobs en high-end werving en selectie Ucare, opleiding en training via Itzu Corporate Training, opkuis van werven via Itzu Cleaning en bewaking van werven via Protection Unit. We investeren in langetermijnrelaties en goede partnerships, waarbij we het welzijn van iedereen voorop plaatsen. Onze 1.850 ITZU-medewerkers kijken er naar uit om invulling te geven aan deze samenwerking en bouwbedrijven verder te laten groeien.

“Wij zijn zeer blij met ITZU als nieuwe structurele partner voor onze organisatie”, zegt Chris Slaets, directeur Confederatie Bouw Limburg. “Wij zijn er als Confederatie Bouw Limburg van overtuigd dat de extra dienstverlening die we via ITZU aan onze leden kunnen aanbieden voor een extra ondersteuning zorgt.  Dit aanbod van diensten vult de behoefte in waar onze bouwbedrijven een dagelijkse nood aan hebben.  De mensgerichte en waarderende manier waarop de ITZU diensten functioneren zal er zeker toe bijdragen dat onze bouwbedrijven en medewerkers 'futureproof' zijn.  Daar willen we als Confederatie Bouw Limburg samen met ITZU echt voor gaan !”

“Wij zijn eveneens zeer blij om de nieuwe structurele partner te zijn van Confederatie Bouw Limburg, en hopen elkaar te vinden in de people business waar we beiden in werken. ITZU staat voor mensgericht, waarderend en duurzaam ondernemen en dat herkennen we in de leden van de Confederatie Bouw Limburg en de Confederatie.  Het zijn snel veranderende tijden, vandaar dienen bedrijven uit een zogenaamde traditionele sector ondersteund te worden om wendbaar te zijn. Alleen wanneer we samen sterk staan, kunnen we mensen en bedrijven ook sterker maken en letterlijk mee bouwen aan een welvarende toekomst. ” vult Louis Kemps aan.

ITZU (It’s you) vervoegt Adlex, Deloitte, Delorge, Federale Verzekeringen, Group S, KPD, Luminus, Mensura en Palmaers als structurele partners van Confederatie Bouw Limburg.

___________________________________________

Voor meer informatie kan u terecht bij

Louis Kemps
CEO ITZU